czwartek, 2 czerwca 2016

Camo Jacket | White

 Cześć kochani, dawno nie było tutaj posta ze mną i moimi zdobyczami z SH w roli głównej. Także, o to i jestem, witajcie ! :)
Jako dzieciak marzyłam o służbie mundurowej. Chciałam iść do wojska albo do policji. Czemu? Bo tak, miałam takie marzenie, no ale cóż życie czasem przynosi coś innego aniżeli to o czym rozmyślaliśmy w dzieciństwie.



Także po moich marzeniach o mundurze zostało jedynie upodobanie do moro, kołnierzyków zapiętych pod samą szyję i koszuli włożonej w spodnie/spódnicę ( nawiązując do sposobu w jaki nakazuje noszenie odzieży mundurowej)

Moim zdaniem ( nie wszyscy muszą się  z tym zgadzać) motyw moro i czerwony kolor współpracuje ze sobą świetnie, uwielbiam te połączenie. Często do spodni z tym motywem ubieram coś czarnego/białego jednak jeśli stawiam na kolor jest to czerwony, który jednocześnie jest moim ulubionym kolorem oprócz niebieskiego, białego i czarnego.










 _________________________________________________
Kurtka,bluzka -Second Hand
Spodnie -Stradivarius
Buty- Adidas

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że kurtkę i bluzkę udało Ci się upolować w lumpeksie, duży plus za to. Ja też uważam, że moro plus czerwień daje fajny efekt. Super stylizacja. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega mi się to połączenie podoba, dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy upolowałaś. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/1-czerwca-czyli-wspomnienie-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mama zawsze szaleje w lumpkach,dzięki temu ciuchy mają drugie życie u nas :)
    Może masz ochotę wziąć udział w moim konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zaczęło się od mamy, teraz jej dziękuję :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, i mas zpiękny styl, moro naprawdę do ciebie pasuje
    -------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Ja ciągle znajduję nowe perełki w swoim SH, i służą mi na długo ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak, powiem nawet więcej. Rzeczy z sh mam dłużej niż nie jedna rzecz ze sklepu nową 👌

      Usuń
  6. dodałam do obserwowanych! cudny blog i idealne zdjęcia <3
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zaglądałam blog także mi się Twój podoba i też dodam do obserwowanych ale jak będę na lapku :)

      Usuń
  7. Pomyśl o zgłoszeniu się do tego konkursu ;) - pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. również starałam się o wojsko, jednak odpadłam przez wzrok :(
    na pocieszenie pozostał mi mundur ochroniarza hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super kurtała <3
    I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! ☺
      Kurtka też mi się mega podoba, nie lubię kombinować, poza tym nie ma na to czasu jak chce się dłużej pospać to często nie patrzę pod kątem na wyglądać wystrzałowo tylko wygodnie, również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. świetna stylizacja <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń