niedziela, 4 marca 2018

Klasycznie razem z DENLEY.PL

Pomijając, że minęliśmy rocznicę od ostatniego posta na blogu, chciałam Wam pokazać efekty najnowszej sesji z Krzyśkiem w oparciu o stylizację z Denley.
Sesje męskie są u mnie rzadkością,ale jestem przekonana że będzie ich więcej. Swoją drogą poszukuję kolejnego chętnego! Może to właśnie Ty?

To tyle jeśli chodzi o ogłoszenia parafialne, wróćmy do tematu. 
Mimo, że na fanpage'u też za specjalnie nie jestem systematyczna  to jednak tam właśnie swoją premierę mają wszystkie robione przeze mnie zdjęcia. Sesja trwała dość szybko, nie ukrywajmy mróz na dworze daje popalić jednak takie są uroki zimy. Sytuację ratowało słoneczko które wynagrodziło cały ten panujący mróz i w rezultacie zdjęcia wyszły dość efektywnie Chyba wyszłam z wprawy opisywania sesji...które zdjęcie najbardziej zwraca uwagę ?
 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz