czwartek, 5 listopada 2015

Winter coat


Hej kochani ! :)
Nie wiem jak Wam ale mi się udziela już zimowy nastrój. Mimo że w ciągu dnia temperatury osiągają jeszcze plusowe wartości, niemniej jednak każdy zaczyna rozglądać się za zimową kurtką, ciepłymi butami.

Swoją drogą ja za kurtką nie biegam, bo znalazłam swoją ulubioną w secondhandzie za 30zł z Cubusa i nie narzekam.
Oczywiście jak to kobieta musiałam kupić nową, ale nie latałam za nią specjalnie- po prostu mi się spodobała i ją wzięłam.  Konkretnie jest to płaszcz- prostu długi i SZARY co jest must have każdej kobiety jeśli chodzi o kolorystykę. W rzeczy samej jest to pierwszy mój ciuch w tym kolorze. Zdałam sobie sprawę że szarość nie musi być nudna.
Oba okrycia pokażę Wam w następnych postach, a tym czasem zobaczcie co mają do zaoferowania  

Polo Ralph LaurenParka - elmwood camo






TWINTIPParka - bordeaux






Bershka

Parka z wieloma kieszeniami

 





A w następnym poście pokażę Wam swoją parkę- perełkę SH w własnej stylizacji. Swoją drogą, nie uważacie że zdjęcia sklepowe są takie bez wyrazu nie dopasowane do pory roku ? Jesienną porę można bardzo dobrze wykorzystać na zdjęcia przecież :) Takie jest moje zdanie. 

1 komentarz: