czwartek, 14 kwietnia 2016

POCHMURNY DZIEŃ



Cześć cześć ! Ostatnio nie mogliście się na bloga dostać gdyż był w moderacji, ale o tym nie trzeba więcej pisać. Zmienił się odrobinę układ i czcionka, kolory. Natomiast diametralną zmianą jest same logo bloga, które pozostanie ze mną na dłużej i zostało wykonane przez nieocenionego znajomego Rafała, któremu baaardzo dziękuję za pomoc :)
 Robi się coraz cieplej więc zapraszam wszystkie osoby zainteresowane na zdjęcia.
W ostatni poniedziałek miałam przyjemność fotografować Izę mimo braku słońca dałyśmy radę.
Są to moje początki z lustrzanką więc bardzo proszę o wyrozumiałość. W końcu zaczynam się realizować w tym co kocham. Jeśli zdjęcia Wam się podobają zostańcie ze mną na dłużej, mam nadzieję że będzie warto.

Pozdrawiam i życzę miłego czwartku, buziaki ! :)










 

  
 

  





5 komentarzy:

  1. dobre foty ;) powodzenia w rozwijaniu pasji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami małe zmiany, a dają odswiezenie bloga :) 3 zdjecie najbardziej mi sie podoba,ale wszystkie sa bardzo ladne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami małe zmiany, a dają odswiezenie bloga :) 3 zdjecie najbardziej mi sie podoba,ale wszystkie sa bardzo ladne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te zdjęcia :) i modelka też!

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz oko do zdjęć, więc realizuj się w tym jak najbardziej :) Przedostatni portrecik w tym przypadku mnie urzekł najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń