niedziela, 12 czerwca 2016

W stronę słońca.


Witajcie witajcie, przy tak słonecznej niedzieli. Wiele z Was zapewne dzisiaj odpoczywa, albo regeneruje się po sobotniej imprezie, albo zwyczajnie jest w pracy i ma przerwę tak jak ja w tym momencie. Tym co siedzą sobie dzisiaj w domku zazdroszczę, a tym którzy pracują życzę powodzenia na dziś. :)

Tytuł posta odpowiada porze w której ostatnio wybrałam się na zdjęcia, a mianowicie przełamałam się i chciałam spróbować zdjęć przy zachodzie słońca. Przełamałam się również i wróciłam do Heliosa, którego używałam w poprzednim poście. Wydał mi się bezużyteczny ze względu na ręcznie nastawianą ostrość i chodziłam podminowana bo wydawało mi się że zdjęcie będzie super a w momencie zgrywania na laptopa okazuje się że jednak takie nie jest. Po kilku tygodniach namysłu postanowiłam dać mu drugą szansę co widzicie w poprzednim i dzisiejszym poście.
Zdjęć jest tylko i aż kilka ze względu na to że zostałyśmy pognane z miejsca, które okazało się być prywatne, więc nie udało nam się zbyt dużo wytworzyć z tej oraz innej przyczyny którą jest to, że nie wszystkie zdjęcia które się wykonuje się nadają :)

Wydaje mi się, że będę pracować więcej z Heliosem, aby się go nauczyć.
Najbliższa okazja w następnym tygodniu nad morzem także trzymajcie kciuki !
Czy Wam też zdarzają się takie sytuacje że zostajecie "pognani" z miejsca w którym robicie zdjęcia? Oczywiście mówię o takich gdzie można je robić a nie widnieje zakaz, możecie podzielić się nimi w komentarzach :)


14 komentarzy:

  1. Powodzenia w współpracy z Heliosem, zdjęcia wyszły rewelacyjnie, wiec widzę, że powoli sobie radzisz. Super to wygląda, podoba mi się!
    Obserwuję!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli to dobre określenie, mam nadzieje że będzie coraz lepiej ! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny, naturalny look:)
    I ta sceneria♥
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia jak i zarówno ich otoczenie świetnie wygląda. Wszystko do siebie pasuje no i oczywiście dziewczyna PRZEPIĘKNA ! :)
    Powodzenia :*

    PS. Dziękuję za opinię faktycznie niebo jest prześwietlone. Następnym razem będę uważać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki kochana <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubolewam, że tylko kilka zdjęć, bo kolory są nieziemskie! Zdjęcia o zachodzie słońca zawsze są najpiękniejsze. Helios robi dobrą robotę, ale wprawy w ustawianiu ostrości szybko się nabiera, także życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia i świetne włosy.

    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Join now !

    http://illuminatiorganization.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń