środa, 29 czerwca 2016

SZUM MORZA.

Ahoj moi mili !
Zapewne większość z Was już smacznie śpi mimo rozpoczętych wakacji.
Ci co je mają niech się radują, ja już ich niestety nie mam. Zazdroszczę Wam co niektórym bo Wasze trwają 2-3 miesiące. Moje wakacje, a właściwie urlop trwał zaledwie kilka dni, mimo że krótki to pełen wspaniałych momentów, które pozostaną w pamięci.



Bardzo miło wspominam wyjazd do rodzinnej miejscowości. Post przepełniony jest zdjęciami portretowymi oraz widokami z nad morza. Wybaczcie że jest ich aż tyle ale trudno o mniejszą ilość ( a jest ich więcej na karcie) jak się lata całe 4 dni z aparatem ! :) Tak jak wspominałam na fanpage, pojawiło się kilka teoretycznie nowych twarzy, a mianowicie całe moje rodzeństwo- Marta, Sara oraz Robert, których zdjęcia macie okazję zobaczyć prawdopodobnie na blogu po raz pierwszy oraz Jacek i Zuzia, których widać tutaj częściej :)
Uciekam w końcu spać, do pracy nikt się za mnie nie wyśpi :)










 

































W komentarzach zachęcam do wyrażania opinii o zdjęciach, bardzo mi to pomaga przy rozwoju, może widzicie coś co mi umknęło ? Albo coś można zrobić lepiej?

Dobranoc, buziaczki ! :* :*


6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia !! :) jakim aparatem i obiektywem je robisz ? Są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,staram się i uczę aby były coraz lepsze :)
      A zdjęcia wychodzą z Canona 1100d a obiektywy
      1.Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS
      2.Helios 44-2 58mm f/2

      Usuń
  2. wow, cos pięknego! cudowne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia morza przepiękne.
    Aż miło popatrzeć na Wasze uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Też jestem nad morzem teraz, głównie w pracy ale też trochę na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń