środa, 6 lipca 2016

Zakochani w letnim słońcu.


Za nami piękny słoneczny weekend, który niestety dobiegł końca. Tak wiem, że już środek tygodnie, ale nie bez powodu wracam do weekendu. Miałam wielką przyjemność robić zdjęcia znajomej parze.


Korzystając z tego, że jeszcze nie pora na ścięcie zboża i było ładne słoneczko to wybrałam się z nimi na zdjęcia. Efekty możecie oglądać na zdjęciach :) Atmosfera była sympatyczna, było wesoło. Drugi raz mam okazję robić zdjęcia parze, przede mną kolejne. Mam kilka pomysłów na oku.

Wszystko się dobrze układa, prawko się robi, forma się robi, wiedza foto się poszerza i myślę, że jeszcze w te wakacje albo najpóźniej po wakacjach do kita i heliosa dołączy kolejny obiektyw :) Zresztą, zobaczymy jak to wyjdzie :)









Także jeśli dojechaliście do samego końca to Wam wszystkim życzę miłej reszty tygodnia, dużo uśmiechu i pozytywnego myślenia,a ja wracam do testów, buziaczki ! :*

6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) Momentami trochę za dużo jak dla mnie podświetlenia, ale jest dobrze. Widzę nie tylko ja fotografuję kit + helios :)
    Pozdrawiam, Cami
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice artworks, Patrycja! Don't leave this, you've great future, really! Thanks for some help in Plock - with respect, Hunta_Horsten:)

    OdpowiedzUsuń