niedziela, 17 lipca 2016

Jak ogień i woda, albo ogień i ogień.


Teoretycznie nie mam co wstawić, aktualnie mam lekki przestój ze zdjęciami ze względu na to, że jestem non stop w pracy, a jak już mam wolne to nie ma pogody na nowe zdjęcia. Nowe sesje są w planach i będą realizowane jak dojdzie mi kolejny obiektyw a tymczasem zapraszam na posta gdzie w roli fotografa pojawia się ktoś inny.



Jako że nie chce rozsiewać tutaj pustki podzielę się z Wami sesją przy współpracy z mega utalentowanym i doświadczonym fotografem. Zbyszkiem Waćkowskim. Więcej zdjęć jego autorstwa TUTAJ.

To już kolejna sesja na której dane mi było być u Zbyszka :)
Jednocześnie jest to pierwsza poważna sesja ( gdzie nie zajmuje się dosłownie niczym związanym z późniejszą postprodukcją)  w której uczestniczy mój chłopak.


Co tu więcej mówić, wszystko widzicie na zdjęciach. Na sesji było dużo śmiechu, słuchaliśmy przez radio relacji z meczu Polaków na Euro, biegaliśmy po ulicy, siadaliśmy na niej byle by złapać dobre ujęcie i ujść z życiem przed nadjeżdżającymi autami :)
Ogólnie rzecz biorąc wyszło całkiem sympatycznie,a ja jestem przeogromnie zadowolona ze zdjęć, a Wam jak się podoba ? :)

Zakup obiektywu z przyczyn ode mnie nie zależnych trochę się przeciąga, liczę że wszystko się jakoś ułoży i już na następny weekend trafi do moich rąk.
Wam życzę miłej niedzieli,a ja wracam do pracy :)
Buziaczki kochani !

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia są prześliczne i przeurocze, bardzooo mi się podobają.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jakie piękne zdjęcia! Mają w sobie to coś... coś takiego magicznego! Pięknie razem wyglądacie! :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejuu aż miło na Was popatrzeć!
    Zdjęcia też są okej! *-*
    Obserwuję i czekam na zdjęcia Twojego autorstwa! :)
    http://azalean00.blogspot.com/ <- zapraszam do siebie(:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeejuu aż miło na Was popatrzeć!
    Zdjęcia też są okej! *-*
    Obserwuję i czekam na zdjęcia Twojego autorstwa! :)
    http://azalean00.blogspot.com/ <- zapraszam do siebie(:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne, radosne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń