sobota, 13 sierpnia 2016

Brzuszkowo po raz pierwszy | Agnieszka

Witajcie, w sumie już późno jednak jestem tak pobudzona i mam tak dobry humor spowodowany urodzinami dlatego doszłam do wniosku, ze post dodam dzisiaj. Zdjęcia jak możecie zauważyć są ściśle związane z niesamowitym wydarzeniem jakim jest ciąża. Motyw brzuszkowy pozwala w fotografii na bardzo kreatywne pomysły :)




Akurat my z Agnieszką bez żadnych udziwnień, bo to była moja pierwsza taka sesja brzuszkowa. Agnieszka zaproponowała mi ją niedługo po tym jak opublikowałam sesję "parową". Z racji tego, że chciałabym się rozwijać i spróbować wszystkiego po trochu to przyjęłam propozycję.
Więcej nie ma tu się co rozpisywać, dajcie znać czy Wam się podoba :)


















Ja po całym dniu wrażeń uciekam spać, tym którzy tak samo jak ja jeszcze nie śpią życzę spokojnej nocy, a tym co będą to czytali rano miłego dnia ! <3

3 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ale muszę się przyznać, że widziałam dużo lepsze sesje brzuszkowe. Nie chodzi o jakość zdjęć a o pomysł :))) ! Ale mimo wszystko super !

    Zapraszam do mnie
    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/08/pielegnacja-wosow-wspomnienie-z.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja zdjęciowa. Na pewno przyszła Mama będzie miała ładną pamiątkę na przyszłość. Aż żałuje, że sama sobie trochę fotek nie cyknęłam jak byłam w ciąży, ale ja jestem niefotogeniczna i nie lubię :P wolę sama robić zdjęcia !!

    dla koleżanki szczęśliwego rozwiązania :) .

    http://pa2ul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń