czwartek, 15 września 2016

Taką wodą być...| Iza

Witajcie, ogłaszam wielki powrót !
Po tak długim czasie w końcu udało mi się obrobić i przejrzeć do końca sesję z Izą, która tyle czasu leżała  w tak zwanym "kącie".
 Sesja odbyła się aż miesiąc temu, także rozpiętość czasu jest dość duża.

Pomysł na zdjęcia był już ugadany 2 lata do tyłu,jedyne co się w nim zmieniło to miejsce, które okazało się być strzałem w przysłowiową 10tkę.
Pogoda nam prawie dopisała, mówiąc prawie mam na myśli fakt, że na sam koniec zdjęć zlał nas ogromny deszcz, byłyśmy w środku lasu i bez transportu w tej chwili kiedy była akurat potrzeba się ewakuować czyli jak zwykle.

Jak księdzu na spowiedzi obiecuje się zadośćuczynienie tak ja obiecuję ogarnąć tyłek i bywać tu częściej, także do zobaczenia wkrótce.

 
















5 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie szczególnie cudne :) Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sesja !!! Zdjęcia w wodzie aż zapierają dech w piersiach, przecudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Zdjęcia w wodzie po prostu genialne :)

    zapraszam: http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń