środa, 14 października 2015

First post

Siemka !
Już nie pierwszy raz tworzę pierwszy post, ale zawsze to jest jakaś trema.
Metodą prób i błędów tworzyłam różne blogi, ale po pewnym czasie stwierdziłam, że jest bez sensu.
A wiecie dlaczego? Bo były oparte na jednej tematyce. Próbowałam swoje zainteresowania zamknąć w pewnych ramach,jednak doszłam do wniosku że się nie da. Mam tysiące pomysłów na minutę i podsumowałam że nie dam rady ukierunkować się w jedną stronę.



Także hmm..żeby Was nie zanudzać na samym początku powiem tak:
-uwielbiam być między ludźmi( Ci którzy narzekają na czas spędzony w szkole niech się uśmiechną i korzystają z tego ile można bo jak po maturze będziecie siedzieć w domu to dostaniecie kota :) )


--interesuję się fotografią, co prawda moje zaplecze foto profesjonalne nie jest, ale z tego co mi wiadomo nie sprzęt a technika czynią z Ciebie zawodnika czy nie tak ? :) Interesuję się robieniem zdjęć jak i staniem z drugiej strony aparatu- lubię jak ktoś też mi robi kilka fotek.


Zdjęcia robił: Dominik Michalski 
więcej jego twórczości możecie znaleźć TUTAJ


 A te fotki są mojego autorstwa, tak jak mówiłam nie mam profesjonalnego sprzętu a to jest mój Nikoś, jak widać nie trzeba posiadać lustrzanki żeby zrobić ładne foto :)
Wystarczy aparat + wiedza na temat programu do obróbki zdjęć








-Od przedszkola rozwijam u siebie pasję zwaną motoryzacją, wolałam bawić się z chłopakami Hot Wellsami i różnymi samochodzikami, aktualnie moim marzeniem jest zdanie prawka na A i B i  zakup sprzętu ( moim faworytem są Hondy )


- Od niedawna odkrywam w sobie kobietę ( nie to żebym byłą jakimś obojnakiem czy coś, ale zaczęłam zwracać uwagę na to w co się ubieram, umaluję itp. tak jak już mówiłam od dzieciaka byłam raczej chłopczycą wdrapującą się na drzewa i grającą w piłkę niż potajemnie przymierzającą szpilki mamusi kiedy nie było jej w domu :D )


- "Za dzieciaka"  biegałam, teraz przerzuciłam się rekreacyjnie na rower i rolki, może kiedyś wrócę do biegania, nie mówię nie.

. W czasach liceum grywałam w piłkę nożną, ręczną i trochę siatkową.


O reszcie dowiecie się z czasem :)

3 komentarze:

  1. Ale jesteś śliczna, serio!
    Wracaj do biegania, bo to najlepsze, co może być, przynajmniej dla mnie ;D
    Ja już się boję co będzie jak skończę liceum, 12 lat chodzenia do szkoły tak po prostu się skończy... to mnie trochę przeraża xD
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń