poniedziałek, 4 stycznia 2016

Huhuha huhuha nasza zima zła.




A więc przyszła i ona, tak bardzo wyczekiwana jedynie na święta-zima !  Dobrze, a tak szczerze kto jest zadowolony z  owych -16 stopni i wiatru na dworze ? Podpisuję się całą sobą, że nie należę do grona cieszących się z tego faktu osób. Wracając, bo znowu zaczynam odbiegać od założonego tematu i prawie bym się rozpisała o tym jaka to zima straszna.
Ostatnio ja żem była na zdjęciach…nie, nie będę wstawiała swoich także spokojnie J
Teraz już tak całkiem na poważnie.
Kiedyś tam chyba z dwa miesiące temu (?) pisałam, że lubuję się/ interesuję jak kto woli fotografią.  Większą frajdę daje mi robienie zdjęć innym, jednak nie odmówię jeśli mam propozycję stanąć z drugiej strony.
Sprzętem nie dysponuję, lustrzanki nie posiadam- ale to kwestia czasu, na razie cały czas odkładam J Chciałabym abyście zadowolili się tym co posiadam, a mianowicie zdjęciami które wyszły po naciśnięciu spustu zwyklaka zwanego kompaktem.  Tym razem miałam ogromną przyjemność robić zdjęcia kochanej i jakże cierpliwej Joasi, której bardzo dziękuję za poświęcony czas i zaangażowanie.
Czy tylko według mnie Asia lepiej się prezentuje w zdjęciach czarno-białych, których nie lubię robić a które mi wyjątkowo ciekawie wyszły ? J Zapraszam do oglądania zdjęć i do opinii( nie liczę na jakieś super pochwały, ale tylko błagam nie krzyczcie, że aż taka tragedia, uczę się cały czas).


 





1 komentarz:

  1. Znawcą nie jestem, ale mnie się zdjęcia podobają:) Rzeczywiście czarno-białe są ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń