sobota, 6 lutego 2016

GRAY IS A NEW BLACK


Witajcie kochani !
Trochę mnie tu nie było, ale już wróciłam i nadrabiam trochę.
Podobno kobieta powinna posiadać w szafie przynajmniej jedną rzecz w szarym kolorze. Tak samo jest z kolorem czarnym i białym. To podstawa aby stworzyć stylizację w stonowanych kolorach. A dzisiaj zrobili mnie na szaro.
Jak to już zdążyliście zauważyć dużo rzeczy udaje mi się upolować w secondhand'ach. Ciuchy z tzw. "drugiej ręki " nie zawsze muszą być znoszone i zniszczone. Poniżej na zdjęciach pokazuję Wam stylizację jako przykład 98% SH. 
Płaszcz: Zara
Sweterek z dżetami: Only
Spodnie: New Look
Buty: Ha ! to już nie SH :) 
Również dodaję zdjęcia z innej beczki trochę. Zbliżają się walentynki, zastanawiacie się co niektórzy nad prezentem dla swojej drugiej połówki. Przychodzę do Was z propozycją wspólnej sesji. To nie jest wcale głupi pomysł, zwłaszcza że dużo fotografów z Waszych miejscowości oferuje rabaty na sesję walentynkowe, bądź także urządza konkursy. Więc jeżeli nie macie żadnego pomysłu to może on być jednym z nich. Wymyślcie coś kreatywnego, zdjęcia może w jakimś innym stylu, albo jeżeli nie macie koncepcji to zapytajcie o zdanie fotografa. :)
Zapraszam do oglądania, komentowania i pozostawania na dłużej. Miłego weekendu ! :)





 



9 komentarzy:

  1. Jezu przecudowne zdjęcia! jesteś piękna! świetne rady dotyczące walentynek :D pozdrawiam :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szare kolory :D
    Świetnie wyglądasz!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne ! Wspólna sesja jest na pewno udanym pomysłem na prezent.
    W sh można nie raz znaleźć nowe bądź mało noszone ubrania, nie raz trafi się perełka z metką !
    *Bykocur ~ klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat N Walentynki mam inny pomysł ale na urodziny się sprawdził trochę podstępem wyszło, tak że chłopak się zorientował dopiero jak dostał do ręki antyramę :)
      A w sh naprawdę mega dużo nozna znaleźć jeśli się nie zniechęcasz :)

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia!
    mój blog---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia:) Szarość jest niezbędna w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie będę miała okazję wykonać taką sesję dla przyjaciółki i jej chłopaka ;) Też uważam, że to fajny pomysł.
    Piękne zdjęcia! Niebo mnie urzekło. A wy razem też się pięknie prezentujecie. Płaszcz i sweterek są cudowne.

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń